lördag 28 februari 2009

Lördag i ateljen som är en butik

I dag har jag kladdat ner mej ordentligt. Meningen med att hålla öppet på lördagar är att vem som helst skall kunna komma in från gatan och titta och/eller ännu hellre köpa en tavla. I dag har många varit här inne för att kolla läget. En familj kom bilandes från Täby till och med. Den sista presumtiva kunden var här inne kvart över sex. Det är så jag vill ha det. Kom in och titta bara! Men då skall jag väl helst inte gå loss med måleri kan man tycka, folk kan få färg på kläderna osv. och själv är jag kanske lite distraherad när jag håller på och målar på stora dukar samtidigt som jag skall ta emot folk. Det gick bra i alla fall. Inga olyckor och många trevliga besök. Månne också kan det bli en eller annan affär. God söndag !

Inga kommentarer: